fbpx

QUIZ-metoden forløb 2022
Sådan bruger du quizzer i din forretning, så både du og dine kunder bliver vilde med det!
Kursusstart 1. april 2022

Som deltager på forløbet får du:


✔️ Videoguides til alt det tekniske:
Vi fjerner alle teknikblokeringer, så du kan fokusere på at lave et brag af en quiz.

✔️ Skabelon/model:
Du får en skabelon, du kan tage udgangspunkt, uanset hvilken type quiz, du vælger at lave.

✔️ De psykologiske værktøjer, der løfter din quiz:
Du lærer, hvilke psykologiske faktorer, du skal spille på, så det bliver nærmest umuligt for quiz-deltagerne ikke at færdiggøre, og så de efterfølgende vil have endnu mere at vide om deres resultat og din metode.

✔️ To bonusmoduler: 
Her lærer du at opsætte super effektiv annoncering og at lave skræddersyet emailmarkedsføring efter testen. 


Kursus + bonusser:


Quiz-kursus 



Bonus #1: 
Opret annoncering for din quiz (værdi: 500 kr.)

Bonus #2: 
Skræddersyet email-markedsføring for din quiz (værdi: 500 kr.)



Pris: 2.997,- eks. moms

Vil du have værktøjet til at nå ud og inspirere mange flere?

Du læser med her, fordi du overvejer at bruge en quiz i din forretning. 


Både for at nå længere ud og få flere på dit nyhedsbrev, men også fordi du gerne vil have, at du og din målgruppe lærer hinanden bedre at kende, så flere får modet til at kontakte dig, så du kan hjælpe dem med din metode. 



Med dette kursus får du alt, du skal bruge, for at oprette en quiz, der både er sjov og lærerig, og hvor det tekniske går som smurt i olie.

Case

“Min test virker, og mine klienter kommer som oftest pga. den.”

100% værdi hvis du kan genkende:

  • Du kan kan se fordelene ved at tage quizzer og lære noget nyt om sig selv

  • Du ved, at din målgruppe bliver ret bidt af din metode, når først de lærer den at kende
  • Du hjælper folk med flere forskellige problemstillinger

  • Du ville godt blive (endnu) klogere på din målgruppe
  • Du har en e-bog eller anden freebie nu, men er i tvivl, om folk faktisk får læst den hele

Hvordan en quiz vil få din forretning til at blomstre

  • Ekspertstatus: Du slår din status som ekspert fast for et fokuseret publikum

  • Personligt: Alle resultater for er personlige for dem, der tager quizzen. Det er en kæmpe fordel.
  • Salg: Du kan sælge dine produkter målrettet afhængigt at quiz-resulaterne.

  • Nyhedsbrev: Du vil få hundrede eller endda tusinde nye på nyhedsbrevet.
  • Organisk: Quizzer er det freebie-format, hvor folk deler og tagger hinanden allermest.
  • Konkurrencedygtigt: Du giver kunder en grund til at besøge og bliver på din hjemmeside istedet for dine konkurrenters.
  • Målgruppe: Du samler information på din målgruppe, så din markedsføring bliver superskarp.

Du kommer igennem 4 spændende og to-the-point moduler + 2 bonusmoduler

Første modul frigives d. fredag d. 1. april. 
Herefter frigives der 1 om ugen.

Modul 1

Planlægning

Her viser vi dig, hvordan du planlægger din quiz. Hvor mange spørgsmål, hvilke spørgsmål, hvilke resultater og endeligt, hvilket formål du og dine kunder får ud af din quiz. Det her modul bygger fundamentet. 


Modul 2

Opret resultatsider

Nu har du bygget planen. Så nu er det tid til at bygge quizzen. Vi starter med at bygge resultatsiderne. Det er det vi skal gøre i modul 2. Hvad skal der stå, hvor meget, hvor skal folk føres hen efter quizzen. Alt det får vi styr på i modul 2. 

Modul 3

 Indsæt spm. og design din quiz

modul 3 indsætter vi spørgsmålene, vi lavede i modul 1, laver en introduktionsside og får designet til at spille. Vi kæder quizzen sammen så den virkelig begynder at spille. 

Modul 4

Forbind med nyhedsbrev

i modul 4 skal du lave den side, folk lander på, efter de har taget quizzen. Vi viser også, hvordan du fordbinder din quiz til dit nyhedsbrev, så quiz-deltagerne nemt og sikkert havner på dit nyhedsbrev, når de har taget din quiz. 

Bonus modul

Annoncering


Her viser vi dig, hvordan du får sat skarp annoncering op, så din quiz kan komme langt ud. Vi lægger især vægt på at opfordre folk til at dele og tagge hinanden i annoncen.



bonus modul

Skræddersyet emailmarkedsføring

Høst alle frugterne af quizzen og send folk forskellige mails afhængigt af deres quiz-resultat. Det viser vi dig hvordan i dette spændende bonusmodul



QUIZ-metoden 2022
4 ugers forløb

Sådan bruger du quizzer i din forretning, så både du og dine kunder bliver vilde med det!



Total værdi: 3.997,00,- 
(alle priser er eksklusiv moms)


Pris: 2.997,-


Case

Case

Sådan tilmelder du dig

Du tilmelder dig ved at klikke på knappen og betale med dit foretrukne kreditkort. 


Herefter får du en email med log ind til medlemsområdet og kan med det samme logge ind derinde. 


Første modul på QUIZ-kurset bliver frigivet d. 1. april. Herefter vil der frigives et modul om ugen.

FAQ - Har du nogle spørgsmål?

Hvad hvis jeg ikke ved, hvad min quiz skal handle om?

Man kan lave en quiz om stort set alle emner! Hele første modul går på at finde på emnet og spørgsmålene, så det er helt ok, hvis du ikke har dem i hovedet allerede nu. Du er også altid velkommen til at skrive til os, hvis du mangler inspiration til din quiz.

Hvor længe har jeg adgang til materialet fra forløbet?

Det er alt sammen tilgængeligt, så længe du har lyst til det, og du kan også downloade videoerne, hvis du vil.

Hvor mange timer skal jeg regne med at bruge på alt det her?

Sæt 1-2 timer af pr. modul, så vil du få lavet en super quiz!

Er det teknisk svært at opsætte en quiz?

Nej, det er det faktisk ikke. Der er nogle ting, man skal være opmærksom på i opsætningen, men det viser vi dig med videoguides. 

Er det noget for mig, hvis jeg ikke har et nyhedsbrev endnu?

Ja, men det er en kæmpe fordel, at du i hvert fald er indstillet på at starte et. Faktisk vil en quiz være en super kickstarter til at få bygget et nyhedsbrev op helt fra scratch. 

Kan jeg være med, selvom jeg ikke har en hjemmeside endnu?

Det er faktisk ikke nødvendigt at have en hjemmeside, selvom det kan være en god idé at have. 

Kan jeg få noget ud af det, hvis jeg kun har et lille budget?

Ja. I modsætning til f.eks. webinarer, hvor vi anbefaler et budget på i hvert fald 5.000 kr., vil du her kunne komme langt for f.eks. bare 500 kr. på annoncering (og det er ikke engang et krav, du laver annoncering). Grunden til dette er, at quizzer i højere grad end nogen anden freebie kan nå rigtig langt med organisk trafik. Dvs. at folk tagger hinanden og opfordrer til at tage quizzen.

Copyright 2022, Praktisk Praksis