Det kan vi hjælpe dig med:
Easyme er det bedste og simpleste system på markedet, og vi anbefaler ikke andre systemet. Det er egentlig let nok at komme i gang, men hvis du gerne vil slippe for selv at rode med opsætningen kan vi hjælpe dig.
Easyme kan integreres med din hjemmeside, så kunderne aldrig forlader siden for at booke en tid eller købe en service.
Vi hjælper med opsætning på din hjemmeside. Vi kan importere tidligere kundedata for dig. Vi kan hjælpe dig med online betaling og vi kan undervise dig i at bruge systemet, så du får oprettet kalender og ydelser osv. korrekt.
Hvordan foregår det?
Vi arbejder primært online via vores online konferenceværktøj zoom, hvor vi kan dele og optage skærmen, så du kan se det igen bagefter.
Har du brug for at vi mødes, kan vi aftale det hvis det er praktisk muligt. Som regel foregår det fint online.
Vi kan få en administratoradgang til din Easyme konto hjælpe dig den vej.
Hvorfor skal det være os der hjælper dig?
Praktisk Praksis har et meget nært samarbejde med udvikleren af Easyme. Vi har indgående kendskab både til nuværende og kommende funktioner i systemet og vi bruger det selv til at booke samtaler og sælge online kurser og services.
Jo før du får et professionelt online booking system jo bedre for din forretning, så se mere om easyme her og book evt. en tid til en samtale.
Hvad koster det?
Regn med at vi skal bruge 1-3 timer på dit klippekort, afhængig af hvor mange funktioner du gerne vil bruge, og hvor meget personlig hjælp du vil have. Systemet er virkelig let at bruge, og ofte er det blot integrationen med din hjemmeside vi behøver at hjælpe med.
Et professionel bookingsystem løfter din virksomhed ind i næste niveau. Det har høj værdi for dine kunder at kunne booke lige når det passer dem og det signalerer at du har gang i forretningen.
Et booking system kan tjene sig selv hjem mange gange.