Kan dine ideelle kunder se, at du er den rigtige at gå til?
Der er ikke noget som en personlig anbefaling. Hvis du er rigtig rigtig heldig, og dygtig, så kommer alle dine ideelle kunder, fordi de har fået dig anbefalet.
Hvis det ikke er sådan endnu, så kan du gøre meget for at skubbe på processen ved at vise anbefalinger på din hjemmeside.
Undersøgelser har vist at det virkelig er noget folk lægger mærke til. De bliver læst i meget høj grad.
Du skal gøre to ting for at din hjemmeside bliver så tiltrækkende som muligt for dine kunder.
- Vis klart og tydeligt hvilke problemer du løser
- Vis at nogen har fået hjælp af dig før – og var glade
Gør det til en god vane at spørge dine kunder om en reference.
En god måde er at sende en email hvor du beder dem om at :
- beskrive det problem de havde og hvordan det påvirkede dem
- hvordan de blev hjulpet, og hvordan de har det nu.
Det gør det let for dem at svare med en god beskrivelse, som er vedkommende at læse for dine kommende kunder.
Det skaber tryghed og tillid, og det giver flere kunder.